Hei.
Vi i Hytteeierforeningen har fått en del spørsmål hvorfor det kjøres skiløyper når hytteeiere som ikke er far Engerdal kommune ikke kan være på hytta.
Hytteeierforeningen ble kontaktet av Svein Ove Nordsveen der han informerte om at Fjellservice hadde blitt kontaktet av kommunen om at det var ønskelig med skiløyper til de som bor i Engerdal.
Vi hytteeiere synes det er fint at innbyggere i Engerdal mener det er bra at hyttefolket gjennom serviceavgift gjør det mulig å ha skiløyper, vedlikeholde de og bygger nye traseer til glede fra alle.
Håper at både kommunen og innbygger kan bidra litt økonomisk både til infrastruktur og skiløyper framover.
Vi har fått forsikringer om at kostnader for å kjøre skiløyper i påsken IKKE SKAL BELASTES hytteeiere i Østfjellet.
Kostnader slik vi forstår det tas av Fjellservice.
Fortsatt god påske til alle hytteeiere i Engerdal Østfjell
Styret i EØH