Styret i hytteforening har mottatt mange klager på dårlig vedlikehold av hovedveiene opp til hytteområdene.
Saken er tatt opp med styreleder i Utmarkslaget som har ansvaret for infrastrukturen ( gjelder ikke Hovden)
Det er sterkt beklagelig at det nye styret ikke har fulgt opp dette med vedlikehold slik vi var vant til mens Fjellservice Engerdal hadde dette ansvaret på vegne av det forrige styret i EU.
Avtalen mellom EU og Fjellservice Engerdal gikk som kjent ut 1.mai .
Uansett hvem som utfører vedlikehold har Utmarkslaget ansvaret, og det er hytteeiere gjennom serviceavgiften som finansierer dette.
Har fått tilbakemelding at det har vært gjort noe vedlikehold, det er derfor beklagelig at det er fortsatt misnøye med det som er gjort.
Saken drøftes i styremøte i EØH 30 juli, og det er og en naturlig sak å ta opp i møte den 20 august som Hytteforeningen bedt om ,der deltaker er;grunneiere, utbyggere, kommunen i tillegg til representanter fra styret i EØH.
Ønsker alle en fortsatt fin sommer.
For styret i EØH
Oddbjørn Flataker