Per Halvorsen har skrevet brev både til kommunen og til Engerdal Utmarkslag, og har bedt om at hans brev blir delt til medlemmer i Hytteeierforeningen.
Legger ved kopi av disse brevene.
Han kan om ønskelig være tilgjengelig for å svare på spørsmål på telefon 911 16 254.

Styret i Engerdal Østfjell Hytteeierforening
Oddbjørn Flataker

Hei
Følgende ønskes å synliggjøres for hyttefolket.
Ut fra det ansvars og avtaleforhold som finnes mellom den enkelte hytteeier og Utmarkslaget har jeg sendt følgende brev til Utmarkslaget og Engerdal kommune.
Avtalen er ikke en sak for hytteeier forening og Utmarkslaget, men en sak mellom den enkelte hytteeier og Utmarkslaget som avtale parter.
Her er det etter min mening gjort skikkelige overtramp i forhold til en bindende avtale mellom to parter. Flere har allerede brukt mine brev som underlag for sitt brev til partene. Om flere ønsker det er de til for å brukes.

Per Halvorsen
Vinterveien 9